管理员
- 积分
- 77054
- 大米
- 颗
- 鳄梨
- 个
- 水井
- 尺
- 蓝莓
- 颗
- 萝卜
- 根
- 小米
- 粒
- 学分
- 个
- 注册时间
- 2009-5-28
- 最后登录
- 1970-1-1
|
kindle蛮好的,不过那个价格上和itouch一比感觉就差了点...只是看书的话真是太好用了,而且貌似全球免费3G网?
dreamingleo 发表于 2012-2-15 21:23 ![]()
kindle starts at only $79, itouch starts at 189 when on sale....
the 3G is only used to deliver books to your kindle, using it for web browsing is a joke |
|